torsdag 11. november 2010

Oppsummering

Til slutt er det meningen at jeg skal reflektere over læringsprosessen gjennom noen spørsmål:

•Hva ble min favoritt? Å lage min egen blogg var gøy!

•Har jeg fått lyst til å lære mer om sosiale medier? Hva, er jeg ikke utlært?!!! Hehe, svaret er JA.

•Er det noe som har overrasket meg i løpet av kurset, noe jeg synes var spesielt nyttig å lære? Kan vel ikke si jeg ble så overrasket, men jeg synes det var bra å gå på kurs for å "tvinge" meg selv til å sette meg ordentlig inn i tingene. Mye av innholdet hadde jeg jo delvis kjennskap til fra før. Jeg synes det var svært nyttig å lære å lage egen blogg. Det kan godt hende det kommer til nytte i jobben min.

•Forslag til forbedringer av kursopplegget? Opplegget var bra, flott å lære om de andre tingene mens man blogger og slik lærer mer om det. Det jeg stusset litt over var fokuseringen på museum, siden jeg som bibliotekar selvfølgelig ønsker mest info om mitt eget fagområde.

•Andre tjenester jeg hadde ønsket å ha med i opplegget? Her kommer min manglende kunnskap til kort... Jeg vet rett og slett ikke nok om sosiale medier til å si at jeg savner noe!

Til slutt har jeg gjennomført evalueringen.
Dett var dett - da får vi håpe jeg kvalifiserer til kursbevis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad:)